دانلود رایگان کتاب اول عاشق خودت باش

نویسنده
21,000 تومان

دانلود رایگان کتاب اول عاشق خودت باش افزایش عزت نفس در یک ماه تالیف مارک رکلاو ترجمه فارسی

 

 

 

 

 

سالم و پویا نیست و جلوی موفقیت شما را میگیرد و از پیشرفت باز میدارد. آیا واقعاً اجازه میدهید آنچه مادر پدر یا معلمتان بیست سال پیش گفته اند زندگی امروزتان را تعیین کند؟ لطفاً این کار را نکنید مسئولیت پذیر باشید. آنها را ببخشید. فهم آنها در همین حد بوده است و بهتر از این نمیدانستند و به جای اینکه بگویید «مادرم مقصر عزت نفس پایین من است» دست و روی دست بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید بیایید فقط با تمرینات این کتاب در زمینه بهبود عزت نفس خودتان قدمی بردارید. مرحله به مرحله و آرام آرام در این صورت به عزت نفسی عالی خواهید رسید. ارزشش را قطعاً خواهد داشت.

دانلود رایگان کتاب اول عاشق خودت باش

از دیگران انتقاد نکنید

آنچه برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید. آیا دوست دارید مورد انتقاد قرار بگیرید؟ به نظر من پاسخ شما خیر است. اگر پاسخ شما بله است تبریک میگویم شما باید از عزت نفس سالمی برخوردار باشید در مقابل وسوسه انتقاد کردن مقاومت کنید. انتقاد یک سرگرمی خطرناک است. این مسئله میتواند حس رضایت و خرسندی، سرگرمی یا حتی احساس برتری را به شما بدهد، اما در دراز مدت ممکن است برای برخی از دوستان عزیزتان هزینه داشته باشد و حتی ممکن است برخی را دشمنتان حساب کنید این یکی از عادتهای افراد سمی است دانلود کتاب اول عاشق خودت باش شما قطعاً . دوست ندارید از این دست افراد در اطرافتان داشته باشید این بدان معناست که اگر زیاد انتقاد میک ،کنید ممکن است روزی برسد که اطرافیان نخواهند شما دیگر در زندگیشان باشید.

تمرکز روی نقاط ضعف ،دیگران همیشه خطرناک است. ممکن است آن قدر به این دیدگاه عادت کرده باشید که حتی یک روز از خودتان هم ا انتقاد کنید. انتقاد یک رفتار کاملاً بی فایده است. این جریان منفی که میفرستید بر خوشبختیتان و نگران نقص دیگران نباشید و روی خودتان تمرکز کنید. آن قدر روی پیشرفت زندگیتان متمرکز شوید که وقت انتقاد از دیگران را نداشته باشید.

دانلود رایگان کتاب اول عاشق خودت باش

۹- قضاوت نکنید.

در راه رسیدن به یک زندگی شادتر رضایت بخش تر و برای ایجاد عزت نفس سالم یک عادت سمی که باید آن را ترک کنید عادت قضاوت درباره دیگران است. قضاوت توأم با عادات بد سرزنش و شکایت است و شمارا از شاد بودن و ارتقا عزت نفس باز می دارد. دیگران را بدون قضاوت درباره آنها و بدون انتظار و توقع بپذیرید تا با کفشهای کسی راه خودتان خواستار چنین چیزی برای خودتان هستید.

هر کسی که در مسیر زندگی خود ملاقات کنید می به طرز منحصر به فردی در حال نبرد با زندگی خودش است و ما نمیدانیم که آنها با چه مشکلاتی سروکار دارند، دقیقاً مثل اینکه آنها نمیدانند شما چه چیزی را تجربه میکنید فقط قضاوت را متوقف کنید و مقداری همدلی نشان دهید گفتن این کار ساده تر از انجام دادن آن است اما هیچ راه دیگری وجود ندارد. آیا میدانید هر بار که در مورد شخصی قضاوت میکنید در واقع در حال قضاوت خودتان هستید؟ آن دسته از خصوصیات رفتاری دیگران که بیشتر شمارا آزار میدهد دقیقاً همان ویژگیهایی هستند که در مورد خودتان بیشتر از سایر خصوصیات آزارتان میدهد؛ بنابراین کمی تأمل کنید. مراقب آنچه در مورد دیگران بیشتر شمارا آزار میدهد باشید و از آن درس بگیرید. آیا این که یک دوست

همیشه دیر می آید شمارا آزار میدهد؟ آیا وقت شناس هستید؟ آیا شما خیلی وقت شناس هستید و بهتر است به خودتان سخت نگیرید؟ یک بار یکی از دوستان از اینکه مشتریان او همیشه در آخرین لحظه جلسات را لغو می کرد شاکی بود آنچه او متوجه نشد این بود که او اغلب همین عمل را انجام میداد و در آخرین لحظه جلسات ما را لغو می کرد. فهرستی از خصوصیاتی که در دیگران وجود دارد و شما آزار میدهد تهیه کنید و کمی در آن تأمل کنید کدام یک از این ویژگیها در خود شما وجود دارد؟

۱۰ – احساس گناه نداشته باشید.

احساس گناه یکی از مخرب ترین احساسات است و جهان پر از افرادی است که این حس را یدک می .کشند بخش بد ماجرا این است که گناه حس یک احساس غیر ضروری است. میتوان کتاب کامل و جامعی درباره بیفایده بودن این احساس نوشت مشکلی نیست اگر بتوانیم برای چند دقیقه احساس گناه کنیم و سپس به حالت اولیه خودمان بازگردیم به زندگی عادی خود ادامه اما دهیم متأسفانه بسیاری از ما با احساس گناه مزمن زندگی میکنیم ما برای همه چیز همه وقت احساس گناه میکنیم و این مسئله ضربه بزرگی به عزت نفسمان میزند اول از همه باید بدانید داشتن حس گناه به جای اینکه روی تمام کارهایی که به خوبی انجام میدهید متمرکز باشید، روی اشتباهاتتان تمرکز میکند و دوم اینکه احساس دردناک گناه میتواند باعث ایجاد شک و حس تردید نسبت به انسان بودنتان شود که برای عزت نفس شما است. سم چرا دائماً احساس گناه میکنیم؟ زیرا ما شرطی شده ایم که در تمام زندگی با احساس گناه زندگی کنیم آگاهانه یا ناآگاهانه از کودکی خانواده دوستان ،جامعه ،مدرسه نزدیکان و دین با حس خطاکار بودن مغزمان را تغذیه کرده اند و آن را از طریق سیستم پاداش و مجازات اجرا کرده اند. در زمان کودکی همه دائماً رفتار ناشایستمان را به ما یادآوری میکردند و ما را با کودکان دیگری که رفتار بسیار بهتری داشتند مقایسه میکردند با القای حس عذاب وجدان ما را تحت تأثیر قرار میدادند بهترین دست اندرکاران میدانند که اگر فقط به اندازه کافی به فردی احساس گناه القا کنید آنها هر کاری میکنند تا شرایط خوب را ایجاد کنند سلاحهای انتخابی آنها عباراتی مانند «همسایه ها چه فکری میکنند؟» تو ما رو شرمنده کردی!» «ناامیدمون کردی ادبت» کجا رفته؟» و از جمله رایج «اگر واقعاً منو دوست داشتی فلان کار رو انجام میدادی استفاده کردند و ما هم در جواب جمله معروف باشه باشه بذار الان انجامش میدم» را به کار میبردیم.

جنبه بد قضیه این است که این نوع رفتار برای مدتی باعث میشود احساس گناه کنیم حتی اگر کار بدی مرتکب نشویم همچنین برای مدت طولانی احساس گناه با مراقبت و احتیاط همراه است. اگر واقعاً مواظب هستید پس باید احساس گناه داشته باشید و اگر مواظب نیستید و احساس گناه هم نمیکنید شخص بدی هستید هیچ چیز فراتر از حقیقت نیست. گناه از بسیاری جهات خودش را نشان میدهد حس گناه بین والدین کودک حس گناه بین کودک ،والدین حس گناه از طریق عشق و عاشقی حس گناه الهام گرفته از جامعه گناه حس جنسی گناه دینی و مخرب ترین نوع گناه گناه تصنعی و خودخواسته موارد بعدی به گناهی اشاره دارد که ما به خودمان تحمیل میکنیم در بسیاری از ،موارد با احساس گناه، سعی میکنیم نشان دهیم که برای کاری که انجام داده ایم متأسفیم اما آنچه در واقع انجام میدهیم این است که خودمان را به خاطر کاری که انجام داده ایم آزار میدهیم و دیگر نمیتوانیم آن را تغییر دهیم. سرانجام آنچه مردم میخواهند ما بگوییم دانلود کتاب اول عاشق خودت باش میگوییم کاری را که آنها میخواهند انجام می دهیم و برای جلب رضایت دیگران کارهایمان را پیش میبریم که در نتیجه همیشه نیاز داریم تأثیرگذار خوبی باشیم. به طور خلاصه حس . خطاکار بودن به شما خدمت نمیکند این مسئله فقط به شما صدمه عاطفی واقعی میزند و احساس حقارت میکنید همین الان توهم گناهکار بودن را کنار بگذارید. این بهترین کاری است که میتوانید انجام دهید. حس خطاکار بودن شما را در گذشته تان زندانی میکند و اجازه نمیدهد در زمان حال زندگی کنید تفاوت زیادی بین احساس گناه و درس گرفتن از اشتباه وجود دارد. گناه همیشه آسیبهایی را به همراه دارد که به طرق مختلفی از جمله افسردگی احساس عدم کفایت عدم اعتماد به نفس اعتماد به نفس پایین و عدم توانایی در دوست داشتن خود و دیگران است. قسمت خوب ماجرا این است که هرچه بیشتر روی عزت نفس و اصالتتان و در کنار افراد مناسب بودن کار کنید احساس گناه کمتری خواهید داشت. هر زمان احساس گناه کردید به خودتان یادآوری کنید که این احساس غیر ضروری است . و از این اشتباه عبرت بگیرید همین و بس. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است. ۱۱ به حرف منتقد درونیتان گوش ندهید.

دانلود کتاب اول عاشق خودت باش pdf

بدترین دشمنی که تا به حال در زندگیتان با آن روبه رو شده اید کسی است که وقتی در آینه نگاه می کنید او را میبینید این دشمنی که از او حرف میزنم درست بین گوشهای شما قرار دارد و به عنوان مغز یا ذهنتان شناخته میشود. هیچ کس جز خودتان تاکنون این چنین سخت گیرانه و شدید شما را قضاوت نکرده است برای ایجاد عزت نفس سالم باید منتقد درونی تان را رام کنید منتقد درونی آن صدای ناخوشایند آهسته است که مرتباً به اشتباهاتتان اشاره میکند و عزت نفستان را خرد میکند در نتیجه هنگام بروز مشکل شما را زمین میزند آن ندای درونی که همیشه به شما این جملات را میگوید «باید انجامش میدادم» «چرا من …» یا «من چه مشکلی دارم؟» «من می دونستم موفق «نمیشم»، «من به اندازه کافی خوب نیستم و .غیره بدترین چیز این است که شما نمیتوانید از این صدا فرار کنید ساکت کردن این صدا دشوار است بنابراین باید با آن روبه رو شوید و یاد بگیرید چگونه آن را دور نگه دارید. گفتگوی منفی درونی تان را بشنوید، اما به آن توجه نکنید و تحت تأثیر آن قرار نگیرید. بیشتر به ندای درونی دیگر گوش ،دهید، صدایی که همیشه شما را پشتیبانی میکند شما را درک می کند و شما را باور دارد کسی که دلسوز، مهربان و دوست داشتنی است و همیشه شما را تشویق و ترغیب کند. وقتی روی مسئله ای کار میکنید و ناگهان شک به سراغتان میآید یا احساس میکنید انرژیتان تحلیل میرود؛ هنگامی که گیر میکنید یا از شغل فعلی تان خسته و درمانده اید، منتقد درونی سروکله اش پیدا میشود و شروع به صحبت با شما می .کند به صحبتهای او گوش کنید، اما او را جدی نگیرید مقاومت نکنید به صدای منفی درونی تان بگویید خب که چی؟»، «کی اهمیت میده؟»، «مهم» نیست!»، «خسته م کردی»، «فقط برو بذار کارمو انجام بدم.» سپس بدون توجه به صحبتهای منتقد درونی به آنچه در حال انجام آن هستید ادامه دهید و در کارتان غرق شوید. هرچه بیشتر او را بشناسید کمتر میتواند به شما آسیب بزند افکارتان را شناسایی کنید، یک بار که آنها را بشناسید میدانید که برای از بین بردن آنها چه کاری باید انجام دهید.

دانلود کتاب اول عاشق خودت باش pdf

خبر خوب این است که هرچه بیشتر با تأکید و تصدیق روی عزت نفستان ،کارکنید موفقیتهای گذشته تان را جشن بگیرید مراقبه و سایر تکنیکها را انجام دهید صدا ضعیف تر میشود. عزت نفس پایدار از شناخت خودتان حاصل میشود حقیقت واقعی تان را بشناسید و آن را بپذیرید.

اجازه ندهید این موجود و همی، حقیقت خوب ذات وجودی تان را از شما بدزدد به ارزش یا استعدادتان شک نکنید اجازه ندهید که در ذهنتان بذر تردید و هرج و مرج را بکارد دروغ های او را مبنی بر اینکه هیچ کس شمارا دوست ندارد و به شما اهمیت نمیدهد را باور نکنید. شما مهم هستید.

۱۲- رقابت نکنید.

اگرچه ممکن است این طور به نظر برسد، اما زندگی یک رقابت .نیست تنها فردی که باید با او رقابت کنید شخصی است که دیروز بودید و شخصی است که میخواهید در آینده باشید، فقط باید ذهنتان را بر این موضوع متمرکز کنید. به این معنا نیست که دیگران را سرکوب کنید بلکه این مسئله در مورد راضی بودن از خود و پیشرفت مداوم خودتان است. آنها میگویند جهان یک مکان رقابتی است اما این فقط برای کسانی است که احساس میکنند دائماً باید رقابت کنند. آنها میگویند ما به این باور رسیده ایم که رقابت سودمند است رقابت ضروری است این رقابت به ما معنا هدف و جهت می دهد. خب آنها اشتباه کنند. می وقتی از خود و از تواناییهای خودتان مطمئن هستید آیا نیاز به رقابت دارید؟ آیا شما نیاز دارید بهتر از بقیه باشید؟ آیا احساس میکنید باید خودتان کتاب دزیره با همه اطرافیان مقایسه کنید؟ آیا نیاز به تأیید دیگران دارید که به شما بگویند چقدر خوب هستید؟

فردی که از عزت نفس بالایی برخوردار است نیازی به رقابت .ندارد او به دنبال این نیست که بهتر از دیگران باشد و نیازی به تأیید دیگران ندارد این شخص حتی برای انجام یک کار خوب پاداش نمیخواهد؛ زیرا میداند که بهترین کارها را انجام میدهد و میداند که نتیجه مهم نیست بلکه مسیر رسیدن به آن هدف. است. مهم یک فرد با عزت نفس بالا استعداد خود را برای آنچه هست تشخیص میدهد و برای تعالی در زندگی خودش تلاش میکند آنها فقط با خودشان رقابت میکنند. هدف آنها رسیدن به رشد بیشتر شخصی و دستیابی به تعالی در هر کاری است که میخواهند انجام دهند به آن شخص تبدیل شوید. دست از رقابت بردارید.

۱۳ به قولتان عمل کنید.

تعهد به قول یکی از راههای افزایش عزت نفس است که در بیشتر اوقات کاملاً نادیده گرفته می شود.

هر تعهدی که میدهید حتی قولهایی که به افراد دیگر میدهید در نهایت یک تعهد نسبت به خودتان است. اگر به تعهدات و قولهایتان عمل نکنید آرام آرام اعتماد به خودتان را از دست خواهید داد شما هر وقت دروغ میگویید تقلب میکنید دغل کاری میکنید یا صادق نیستید بهای روانی و احساسی بالایی را میپردازید و برای خودتان این پیام را ارسال میکنید که «حرف من هیچ ارزشی ندارد. پس خود من هم هیچ ارزشی ندارم ارزشتان را پایین نیاورید و به تعهداتتان عمل کنید. نسبت به کاری که انجام میدهید نهایت خوش قولی را داشته باشید و قولی ندهید دانلود کتاب اول عاشق خودت باش نتوانید به آن عمل کنید اگر قرار شد جایی بروید پس به آنجا بروید. یعنی اگر حرفی زدید به آن عمل کنید.

آنچه را که میگویید به آن عمل میکنید انجام دهید.

دروغ نگویید. اگر متوجه شدید که نمیتوانید یا دوست ندارید کاری را انجام دهید، بلافاصله حقیقت را به مردم بگویید با احساسات مردم بازی نکنید. اگر میخواهید مردم و همچنین خودتان به خود شما اعتماد کنند حرفی نزنید که از صحت کامل آن اطلاع ندارید. در مکالمات خود بسیار محتاط باشید. آیا فقط موضوعاتی را مطرح میکنید تا افراد را تحت تأثیر قرار دهید و آن مسائل واقعی و حقیقی نیستند؟ هنگامی که شما حقیقت را میگویید پیامی که به خودتان میدهید این است که سخنانتان ارزشمند و مهم هستند. شما مهم هستید وقتی دروغ میگویید یا وقتی به دنبال تحت تأثیر قراردادن مداوم اطرافیان هستید آنچه میگویید این است: من به اندازه کافی خوب نیستم. من باید شخص دیگری باشم تا طرف مقابل مرا دوست داشته

باشد و عزت نفس و اعتماد به نفسمان ضربه بزرگی می خورد

به جای اینکه وعده هایی دهید که نمیتوانید آنها نصفه را عملی کنید، وعده بزرگ دهید و سپس عمل ،کنید برعکس این کار را انجام دهید کمتر قول دهید و بیشتر عمل کنید این کار ارزش شخصیتتان را نه تنها از نظر دیگران بلکه از نظر سخت گیرترین منتقد درونی یعنی خودتان افزایش میدهد. این کار باعث میشود که مردم احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند زیرا بیش از حد انتظار خوب هستید و هر بار بهتر و بهتر میشوید همچنین استرس بسیار کمتری به شما وارد میشود و آرامش بیشتری خواهید داشت. ۱۴ اقدام کنید تا اتفاق بیفتد.

دانلود نسخه کامل کتاب اول عاشق خودت باش

یوهان ولفگانگ فون گوته ۳ صدها سال پیش میدانست که هر کاری که شروع میکنید یا هر رؤیایی که میتوانید آن را آغاز کنید. این شهامت و جسارت نبوغ و قدرت و جادو را در خود دارد.

آیا اگر برای کاری برنامه ریزی کردید ولی همه چیز مطابق انتظارتان پیش ،نرفت ناراحت میشوید؟ اگر این اتفاق اغلب برایتان رخ میدهد، ممکن است یک جزء اساسی از دستورالعمل را از دست بدهید خیال پردازی درباره آینده و برنامه ریزی آن عالی است اما کافی .نیست برای تبدیل رؤیاهای خود به واقعیت باید عمل کنید. اگر میخواهید به اهدافتان برسید باید برای آن تلاش زیادی کنید و مهمتر از همه باید اقدام کنید صرفاً نشستن روی مبل و تصور و تجسم زندگی بهتر کافی نیست اقدام کردن و به واقعیت رسیدن یکی از رمزهای موفقیت و خوشبختی در زندگی است. فقط صحبت کردن در مورد رؤیاها برنامه ها و اهدافتان کافی نیست این نتایج مهم هستند و بدون اقدام هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. بزرگترین تفاوت بین افرادی که به اهدافشان میرسند و افرادی که به اهدافشان نمیرسند، در عمل و اقدام آنها است افرادی که به اهدافشان میرسند اقدام کنندگانی هستند که به طور مداوم در حال عمل هستند. اگر اشتباه کنند از آن درس میگیرند و ادامه میدهند. در صورت شکست کنند. خوردن دوباره تلاش میکـ اقدام کننده باشید. اگر شما واقعاً چیزی را از اعماق وجودتان میخواهید این احتمال وجود دارد که مجبور شوید آن را از دست بدهید و دوباره به دست آورید.

۱۵- حرف نزنید عمل کنید.

سی جی یونگ ۴ درست گفت که «شخصیت شما بر اساس کاری که انجام میدهید مشخص میشود نه آن سخنی که به زبان می آورید.» افراد زیادی وجود دارند که میخواهند جهان را تغییر دهند اما هرگز برای نوشتن کتاب یا مقاله یا هر کار دیگری دست به قلم نمیشوند و برای شروع اقدامی انجام نمیدهند اینکه از سیاستمداران شکایت کنیم بسیار راحت تر از آن است که بخواهیم یک فعالیت سیاسی را از صفر شروع کنیم یا در سیاست بیشتر فعال باشیم. زندگیتان در دستان شماست، بنابراین بر اساس ایده هایتان شروع به اقدام کنید. لازم نیست یک باره به دنبال چالشهای بزرگ بروید. انجام کارهای کوچک به طور مداوم و روزانه میتواند نتایج خوبی به شما بدهد. جرأت و قدرت انجام کارهایی را که میخواهید انجام دهید را پیدا خواهید کرد. به هر حال همین الان شروع کنید به یاد داشته باشید عمل بسیار بلندتر از کلمه صحبت می.کند افرادی که فقط درباره کارهایی که قرار است انجام دهند صحبت میک کنند و صحبت هایشان را عملی نمی کنند سردرگم میشوند؛ اما بدتر اینکه این کار میتواند به عزت نفس آنها آسیب برساند. هر وقت حرفی میزنید و عمل نمیکنید عزت نفستان رنج میبرد باید بین آنچه میگوییم و آنچه انجام میدهیم مطابقت وجود داشته باشد. وقتی حرفی میزنیم اما انجام نمیدهیم در واقع به خودمان میگوییم «چیزی که من میگم مهم نیست هیچ اهمیتی ندارد».

دانلود نسخه کامل کتاب اول عاشق خودت باش

دیگر صبر نکنید موقعیت مناسب هرگز از راه نمیرسد فقط با آنچه دارید شروع کنید و هر بار یک قدم بروید همان طور که مارتین لوتر کینگ جونیور 2 :گفت اولین قدم را در راه ایمان بردارید. لازم نیست که تمام پله ها را ببینید فقط اولین قدم را بردارید.» فقط حرف نزنید عمل کنید. همین الان -۱۶ در رسیدن به اهداف تعلل نکنید. در حالی که برخی رؤیای موفقیت را میبینند، افراد دیگر زود بیدار میشوند و برای اهدافشان سخت تلاش می ..کنند بیشتر اوقات ما در برابر عمل مقاومت میکنیم وقتی بیشتر از همه به آن نیاز داریم تغییر می کنیم. شما باید کمی نظم و انضباط احتیاج داشته باشید. انجام دادن به موقع کارها نتیجه بزرگی در پیش دارد.

 کتاب اول عاشق خودت باش pdf

به تعویق انداختن کارها را دشوارتر و ترسناکتر می.کند هیچ چیز بدتر و پراسترس تر از طولانی شدن کارهای ناتمام نیست؛ مانند یک وزنه اضافی روی شانه شماست که به شما اجازه نمیدهد از عملی که انجام میدهید لذت ببرید. کار را به تعویق نیندازید. این امر فقط باعث اضطراب میشود بیشتر اوقات متوجه خواهید شد که کارهایی را که به تعویق انداختید میتوانستید خیلی سریع و سودآور انجام دهید که بعد از آن احساس سبکی بیشتری میکنید و میتوانید آن را فراموش کنید. به تأخیر انداختن پرهیز از کاری است که باید انجام شود افرادی که کارهایشان را به بعد موکول میکنند امیدوارند که با سحر و جادو و بدون عمل کارهایشان به بهترین شکل پیش رود. مشکل این است که بیشتر اوقات اوضاع به خودی خود بهتر نمی شود بلکه بدتر هم میشود.

 کتاب اول عاشق خودت باش pdf

بیشتر اوقات علت به تعویق انداختن ترس است. ترس از طرد شدن ترس از شکست حتی ترس از موفقیت؛ و دلیل دیگر احساس خستگی زیاد است. کارها را به فردا موکول می کنید وقتی شما به جای کاری که قرار است انجام دهید هیچ اقدامی انجام نمیدهید … کاری را انجام میدهید که اهمیت آن کمتر از کاری است که باید انجام میدادید . کاری مهمتر از آنچه قرار است انجام دهید انجام میدهید. راز شروع کار به همین سادگی است. شروع کنید. فقط این کار را انجام دهید. معمولاً با شروع انرژی کافی برای ادامه کار را به دست می آورید. به سادگی بر دانلود کتاب اول عاشق خودت باش انجام اولین قدم تمرکز کنید. اول یک قدم کوچک بردارید و بعد قدم بعدی و بعدی این قدمهای کوچک خیلی سریع به نتایج منجر می شوند تنها تفاوت بین افرادی که به اهدافشان میرسند و افرادی که نمیرسند و افراد موفق و ناموفق یک چیز است اقدام کردن همین الان آن را انجام دهید یک سال دیگر از خودتان تشکر میکنید که امروز شروع کرده اید. تنها تفاوتی که بین کسی که میخواهید شوید و کسی که الان هستید این است که از امروز به بعد چه کاری انجام میدهید اقدام و عمل، شمارا به نقطه ای که میخواهید میرساند. این کار آسان نخواهد بود درد دارد شما به اراده، فداکاری، صبر و شکیبایی نیاز خواهید داشت و باید تصمیمات سختی بگیرید حتی ممکن است مجبور شوید برخی افراد را کنار بگذارید. بسیاری از اوقات تسلیم شدن راحت تر خواهد بود. شما چندین بار وسوسه میشوید که تسلیم شوید، اما یک چیز را به خاطر بسپارید وقتی به هدفتان میرسید ارزش این همه فداکاری را دارد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود رایگان کتاب اول عاشق خودت باش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *