دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

نوع فایل
پی دی اف
کد شامد
1-1-773233-62-0-44
نویسنده
8,000 تومان
کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی ترجمه رضا ابراهیمی که توسط انتشارات نگاره ثبت اثر شده دارای کد شامد 1-1-773233-62-0-44 می باشد.هر گونه کپی برداری از تمام و یا قسمتی از محصول و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی ترجمه رضا ابراهیمی با کیفیت بسیار بالا می باشد که با فرمت پی دی اف در حجم  80 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید.

تنبلی، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از افراد در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شوند و ممکن است باعث کاهش کارآیی، افزایش استرس، و کاهش احساس رضایت شخصی شود. اما این چالش قابل غلبه است و روش‌های مختلفی برای مقابله با آن وجود دارد.

بخشی از فایل:

آیا شما تنبلی میکنید؟

برای همه ما پیش اومده که نیاز به تمرکز کامل روی پروژه خاصی داشته باشیم اما در عوض دنبال بهانه می‌گردیم تا شروع به کار نکنیم. یا اول باید با کسی تماس بگیریم، یا اسناد و مدارک درست رو نداریم یا اصلا نمی‌دونیم از کجا باید شروع کنیم. علاوه بر”چرا ها”، همه ما هرازگاهی تنبلی میکنیم.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

علاوه بر این، تنبلی باعث جمع شدن کارها میشه. حتی وقتی که بالاخره به کاری که به تعویق انداختید رسیدگی می‌کنید، متوجه می‌شوید که 5 کار دیگر جایش را گرفتند. مهم نیست چقدر سعی کنید، بنظر می‌رسد که یک زنجیر تمام نشدنی از کارهای انجام نشده دارید.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

حقیقت این است که همه ما بعضی اوقات تنبلی می‌کنیم. برای اکثرمون بیش از حد این اتفاق میوفته. ولی متاسفانه، تنبلی زندگی بعضی از ما را کاملا مختل میکنه و شانس داشتن یک زندگی شاد و موفق را می‌گیره. این کتاب برای افرادی که تنبلی زمین گیرشون کرده، کسایی که در انجام وظایف روزانشون مشکل دارند، نوشته شده.

دست از تنبلی برداشتن کار سختی نیست. واقعا میگم، فقط ببینید افراد موفق توی زندگی چه کارهایی کردند و آنها را به بخشی از روتین روزانتون تبدیل کنید. افراد موفق هم مثل شما ترس‌ها و محدودیت‌هایی دارند، اما با این حال انسجام عمل دارند و تنبلی نمی‌کنند. فقط و فقط چون برای مدت‌ها تمرین کردند تا کارهای مهم را پشت گوش نیندازند.

اولین گام برای غلبه بر تنبلی، درک عمیق از عواملی است که باعث آن می‌شوند. این عوامل ممکن است شامل عوامل روانی، فیزیکی، و اجتماعی باشند. با شناخت دقیق این عوامل، می‌توانید بهترین راه حل‌ها را برای مقابله با آنها پیدا کنید.

در کتاب 23 روش غلبه بر تنبلی،  یکسری روش ساده به شما آموزش داده میشه تا در امور روزانتون تنبلی نکنید. اکثر کتاب ها فقط یک لیست از نکات به شما می‌دهند، اما در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود که چرا و چطور از هر روش استفاده کنید. چطور از باورهای محدود کننده عبور کنید و بلافاصله از این روش ها استفاده کنید تا زندگی بهتری داشته باشید. به طور خلاصه، شما دلایل اصلی تنبلی و نحوه غلبه بر آنها را خواهید آموخت.

دانلود رایگان کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

من کی هستم؟

من S.J Scott هستم. مدیر وبلاگ Develop Good Habits

در این وبلاگ نشان میدم که چطور عادت های روزمره منجر به زندگی بهتر می‌شوند. یک سری روش ساده را به شما ارئه می‌دهم، که به راحتی می‌توان به یک زندگی پرمشغله اضافه کرد. بنظر من بهترین روش برای تغییر اساسی، ساخت یک به یک عادت‌های درست هستند.

برای بیشتر زندگی با تنبلی مشکل داشتم. توی دبیرستان و دانشگاه، فقط شب امتحان درس می‌خواندم. مقالاتم هیچوقت سروقت نبودن و نمی‌تونستم حتی به ساده ترین حرفام پایبند باشم.

دانلود رایگان کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

نتیجش چی شد؟

درحال حاضر کسب کار دیجیتال موفقی دارم و 37 کتاب منتشر کردم.

درسته که کاملا استاد” عملکرد شخصی” نشدم، ولی مسیر خیلی طولانی را طی کردم. تمام اینها بخاطر ساختن عادت‌هایی است که روی رسیدن به نتیجه تمرکز میکنند. به زبان دیگر، یکسری عادات ضد تنبلی درست کردم.

یکی دیگر از راه‌های موثر برای غلبه بر تنبلی، ایجاد برنامه‌های کاری محکم و متعهد است. برنامه‌ریزی دقیق برای انجام وظایف و فعالیت‌ها، افراد را از تمایل به تنبلی دور می‌کند و آنها را به انجام کارها ترغیب می‌کند. همچنین، تنظیم اهداف قابل دستیابی و مرحله‌به‌مرحله، می‌تواند به غلبه بر تنبلی کمک کند. اهداف کوچک و قابل دستیابی، افراد را به تلاش بیشتر ترغیب می‌کنند و انگیزه آنها را بالا می‌برند. یکی از راه‌های دیگر غلبه بر تنبلی، ایجاد محیط مناسب برای انجام کار است. محیطی که از تحریک‌های خارجی کمتری برخوردار باشد و تمرکز را افزایش دهد، می‌تواند به بهبود میزان توجه و کارایی کمک کند.

درباره کتاب 23 روش غلبه بر تنبلی

بریم سر اصل مطلب، این کتاب را برای کمک به شما نوشتم. این کتاب شامل هر نکته و روشی میشه که در چند سال اخیر درباره غلبه بر تنبلی یاد گرفتم. درسته که این کتاب باعث کم شدن میل شما به تنبلی نیمشه، ولی به شما نشون میده که چرا این اتفاق میوفته و چطور می‌تونید با استفاده از عادت‌های درست بر تنبلی غلبه کنید.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی

اطلاعات این کتاب ساختار مشخصی دارند. اول، درباره روانشناسی تنبلی حرف میزنیم. بعد به 7 بهانه اصلی برای تنبلی می‌رسیم. سوم درباره 23 روش غلبه برتنبلی صحبت می‌کنیم و در آخر، کمک میکنم تا از این اطلاعات استفاده کنید.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی pdf

براحتی میشه بر این مشکل غلبه کرد، نیازی نیست که تنبلی زمین دینامیک سازه چوپرا کنه. در این کتاب یک آموزش قدم به قدم در اختیارتون گذاشته میشه تا براحتی به نتیجه موردنظرتون برسید.

عادت به تنبلی ( یا “چطور کاری را انجام ندادن”)

در هر موفقیت یا شکست را می‌شود تا یک عادت یا روتین روزانه گرفت. کارهایی که روزانه انجام می‌دهید تا حد زیادی تعیین می‌کنند که در زندگی به چه نتیجه ای خواهید رسید.

عادات منجر به تشکیل روتین می‌شوند، و اکثر ما توی زندگی روتین های خاصی داریم. هر روز بیدار میشیم و یک روتین خاص را دنبال میکنیم. دوش میگیریم، مسواک میزنیم، لباس میپوشیم، صبحانه میخوریم، میریم سرکار، کار میکنیم و برمی‌گردیم خونه.

بعضی از ما روتین‌های بهتری را دنبال می‌کنیم: هدف های بهتری تعیین میکنیم، کتاب‌ های الهام بخش می‌خونیم، روی پروژه‌های مهم کار می‌کنیم و حواس پرتی‌های بی‌مصرف را نادید می‌گیریم. دیگران عادات مخرب: حداقل کار ممکن را انجام میدن، فعالیت‌های کسل کننده و سرگرمی‌های بی‌کیفیت، غذای مضر می‌خورند و بقیه مردم را برای مشکلات زندگی مقصر میدونن.

دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی pdf

حقیقت اینه که، عادات میتونن مفید یا مضر باشن. عادات تعریف میکنند که ما کی هستیم، چیکار می‌کنیم و توی زندگی به چی می‌رسیم. نکته جالب اینجاست که همه عادات شبیه به هم درست میشن. وقتی که با این روند آشنا بشید، می‌تونید به شکل منسجم از روتین و عادات جدید و مفید استفاده کنید.

علاوه بر این، استفاده از تکنیک‌های مدیریت زمان نیز می‌تواند به غلبه بر تنبلی کمک کند. مدیریت بهینه زمان و اولویت‌بندی وظایف، به افراد کمک می‌کند تا وقت خود را به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و از تنبلی دوری کنند. در نهایت، تشویق و پاداش‌دهی به خود و دیگران نیز می‌تواند به غلبه بر تنبلی کمک کند. تشویق خود به انجام وظایف و دستیابی به اهداف، انگیزه را افزایش می‌دهد و از ایجاد تنبلی جلوگیری می‌کند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب 23 راه برای غلبه بر تنبلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *